vem är din förebild?

seriöst de här e kul:p


FUSKA INTE!!!

välj ditt favoritnummer mellan 1-9
multiplicera med 3
lägg till 3 och multiplicera med 3 igen

du har nu ett 2 eller 3 siffrigt tal.
lägg ihop siffrorna (ex. 23=2+3=5)


nu kan du scrolla ner...










 ta siffran du fick och kolla vem din förebild är...



1.Einstein

2.Nelson Mandela

3. Abrahanm Lincoln

4. Helen Keller

5. Bill Gates

6. Gandih

7. George Clooney

8. Thomas Edison

9. Sandra Hanson

10. Mozart.



...jag vet, jag har den effekten på folk...en dag kan du också bli som jag...TRO MIG!

P.s sluta byta siffra. Jag är din idol, lev med det!!





Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror nog jag kan leva med det...;)

2009-02-27 @ 20:45:01
URL: http://johanpalmlove.blogspot.com/
Postat av: carro

haha :P



Ha en trevlig kväll!

Carro

2009-02-27 @ 20:53:40
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Camilla Fammé
RSS 2.0