mina Johan låtar:)

okidoki dom här låtarna har jag ned Johan:


viva la vida
beutiful ones
the winner takes it all
poison
friday i´m in love
i´ll stand by you
long train running
free falling
the drugs don´t work
don´t look back anger
9 crimes
johnny the rocker
johnny the rocker från finalen i globen
we built this city
you can´t hurry love
the drugs don`t work från mjölby
beutiful ones från mjölby
end of the road
when you were young
you don´t know what love is
beutiful ones från Johans hotellrum


puh jag tror det var alla:)

Kommentarer
Postat av: Camila

Kan du skicka några låtar till mig?:D Svara i min blogg:D

2009-03-02 @ 20:55:19
URL: http://camila.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Camilla Fammé
RSS 2.0