Linneas och Ammis träff me Johan:)

vem skulle inte bli avis på dessa tjejer? de e jag i alla fall:P kom ihåg att bilderna är deras, så ta dom INTE utan tillstånd



Bilder på Johan Palm<3

Här kommer lite  fler  bilder när vi träffade Johan Palm <3 Det är även en kort film också, ni måste få mitt eller Ammis godkännande om ni ska ha bilderna på eran blogg och även länka till våra. Johan är snyggast, vi kan inte fatta det än <3







Ammi är egentligen med på bilden men hon tyckte att hon blev så ful haha.

När jag filmar Johan, tyvärr så kommer inte hans söta skratt med som han gör i slutet av fimen. Man ser det på min mobil iallafall. Han är underbar<3


Finner inga ord!

Dagen började med att jag var 1 minut ifrån att missa bussen till Stockholm. Sedan så kom jag fram, och jag var jätte nervös,  Ammi kom och mötte mig  vid halv 1. Efter det gick vi och fikade en av Johans favorit efterrätter, äppelkaka. Sedan mötte Amanda en snabbis och sen gick vi tillbaka till centralen. Och där stötte vi på våran kung,  Johan Palm!!! 
Vi har fortfarande inte fattat att det är sant. Vi stog och kollade efter honom och helt plötsligt så ser jag honom, Ammi trodde inte på mig först, men jag blev helt stel i kroppen, och sedan så sprang jag till Johan och kramade honom. När jag sprang emot han så log han med brett leende. Sedan så stod vi och pratade med han i 10 minuter, och vi tog kort,fick massa kramar, autografer och sedan så skulle han skriva till Linnea på mitt papper och då sa han Linnea Franzén eller? Fatta, han visste vem jag var!  Han sa att han ville träffa oss på alla hans konserter i sommar, minst tre gånger varje gång. Och nu är vi lyckligast i världen!
Bilden bjuder jag lätt på, Johan Palm är fan världens snyggaste<3
Johan och söta Ammi <3 
Mer bilder kommer inom kort + en film när Johan hälsar =D !  Om ni ska ha bilderna på eran blogg så får ni fråga mig
eller Ammi först.

åteigen det är Linneas  och Ammis bilder ta dom inte,http://www.aammi.blogg.se/ & http://www.linneafranzen.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Linnea

Förstår det, om någon annan skulle träffat han då skulle jag varit jätte avis, asså jag kan inte fatta det än ;O <3

2009-03-29 @ 23:55:22
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: ammi

jag fattar det inte heller, ;)

kul att du la ut det :)

2009-03-30 @ 16:29:36
URL: http://ammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Camilla Fammé
RSS 2.0